پشت دیوارهمین کوچــه به دارم بزنیدمن که رفتم بنشینیدوهوارم بزنیدبادهم آگهی مرگ مراخواهد بردبنویسید که بدبودم وجارم بزنیدمن از آیین شما سیر شدم،سیر شدمپنجه درهرچه که من واهمه دارم بزنیددست هایم چقدر بودوبه دریا نرسیدخبرمرگ مراطعنـه به یارم بزنیدآی!آنها!که به بی برگی من می خندیدمردباشیدوبیا یکـ دلتنگی ساده......
ما را در سایت یکـ دلتنگی ساده... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 26 خرداد 1396 ساعت: 1:26